Aanvullende Chatbot diensten

Met aanvullende ontwerp-en Facebook chat marketing.

Naast het technisch ontwikkelen van de chatbots, bieden wij ook aanvullende ontwerp-en Facebook chat marketing diensten aan.

Strategic biedt een volledig ontwikkelingsdienst inclusief User Experience Design, Chatbot Analytics, Koppelingen met bestaande business softwares en support en onderhoud.

Door kunstmatige intelligentie (AI) technieken toe te passen, worden de chatbots niet alleen slimmer maar kunnen deze ook op een natuurlijker manier op de vragen van de mensen reageren.

Integreerbaar met bestaande softwares

Chategic maakt chatbot-producten die kunnen worden geïntegreerd met alle tools en softwares waarmee uw bedrijf al mee werkt.

Wij kunnen koppelen met vrijwel alle CRM-systemen en databases. Alle Chatbots die wij ontwikkelen beschikken over eenvoudige koppelmogelijkheden met externe bronsystemen.
Wat voor Chatbot heb ik nodig?

Use Cases per industrie

Telecommunicatie
Account gegevens opvragen, betalingen via chat, opzoeken van winkel locaties, klachtenbeheer en productassistent (welk product past het beste bij mij?)
Banken
Account gegevens bekijken, peer-to-peer geld transacties, productassistent (welk product past het beste bij mij?), Opzoeken van pin automaten locaties, investeringsassistent, meldingen over nieuwe deals / prijzen (beursvaluta) en waarschuwing over negatieve saldo
Verzekering
Inzicht in account gegevens, juiste product op basis van het gebruikersprofiel, Locatie opvragen van kantoren, verzoekassistent, incidenten rapportage en claimbeheer.
Retail
Once we have a creative direction agreed, we’ll start our detailed design process. This is when things really start coming together.
Gezondheidszorg
Account gegevens bekijken, inzicht in gezondheidsstatus, locaties opvragen van medische professionals, persoonlijke begeleiding notificatie, aanvragen van herhaalrecepten en afspraak maken met een arts.
Industriële dienstverlening
Account gegevens bekijken, facturen inzien, uitval meldingen, digitale informatie download, kostenbesparing-en veiligheidsinformatie en klachtenbeheer.
Logistiek
Account gegevens bekijken, pakketten volgen, berekening verzendkosten, ophaalmoment inplannen, facturen betalen, verzend-en ophaallocaties opzoeken, klachten melden en bewijs van levering ontvangen.
Media
Account gegevens bekijken, weergeven van afleverignen, content programma’s, alertering, technische support, klachtenbeheer, merchandise kopen en betalen van facturen.
Reis en toerisme
Account gegevens bekijken, kamer reserveren, aanbiedingen, overzicht van hotels en cadeaubonnen en meer.
Chatbot Services

Dit doen wij ook

  • Toepassing AI (NLP training)
  • Custom Analytics Development
  • Facebook Chat Marketing

Lekkere cookie!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren